Pagina's

dinsdag 9 februari 2016

Scrapppers Anonimous kaarten challenge

Op het forum van Scrappers Anonimous is de kaarten challenge van deze maand om een kaart te maken met het volgende thema: Omdat het volgende week carnaval is en iedereen dan zeer uitbundig gekleed gaat en een gek masker op zet wil ik graag een heel vrolijk kaartje zien. flink uitpakken dus, denk aan kleur, maskers, clowntjes noem maar op.

Ik heb een kaart gemaakt met vrolijke kleuren en een plaatje dat echt carnaval uitstraalt. Heb het plaatje gekleurd met copics. Gebruik gemaakt van glitterpennen en embossingpoeder. De postzegels heb ik uitgestanst uit papier en een postzegel is bestempeld, op de andere heb ik 50 opgeplakt die ik heb uitgestanst. Daarna nog een klein randje om de rand van de postzegel gezet.



Bedankt voor het kijken en voor alle reacties.





3 opmerkingen:

Saskia zei

Lekker druk en kleurrijk kaartje echt carnaval. :-D

Chantal zei

Een erg leuk kaartje, mooie stempel.
Groetjes, Chantal S

Je@net zei

Super leuke en vrolijke kaart, Heidie!