Pagina's

zondag 29 december 2013

verjaardag vader

Gisteren was mijn vader jarig en daar heb ik een kaart en een album voor gemaakt. Album is naar een beschrijving van paper phenomenon. Album zit in een doos in de vorm van een camera. Dit heb ik gedaan omdat mijn vader en ik samen een fotocursus hebben gedaan en hij graag foto's maakt. Foto's die in het album zitten zijn foto's van hemzelf van vroeger tot nu.

De camera zelf

Het album


Een paar pagina's van de binnenkant ( laat i.vm. privacy geen foto's zien die in het boek zitten)


En ik heb er ook nog een kaart bij gemaakt.


Als je de voorkant open maakt dan zie je dit plaatje. Is grapje omdat hij altijd zegt dat hij niet zo oud is.


Bedankt voor het kijken en voor alle reacties.

8 opmerkingen:

Brenda zei

Hoi Heidie, dit is echt prachtig gemaakt. daar zal hij vast blij mee zijn! super mooie camera.
xx Brenda

Els zei

Schitterend wat een pracht cadeau heb je gemaakt.
Zo leuk om dit kunstwerk te ontvangen als 65 jarige.
Groetjes, Els

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Heidie.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Wat een prachtig cadeau heb je gemaakt voor je vader! Nog van harte gefeliciteerd! Groetjes Sylvia

Je@net zei

Wauw, wat een pracht van een creatie, Heidie. Mijn complimenten, hoor! Wat zal je vader daar blij mee zijn!

Henriëtte zei

Wat een prachtig verjaardagskado, zeker weten dat je pa daar blij mee zal zijn!! Gefeliciteerd met zijn verjaardag.

Ilj@ zei

Wat een mooi en toepasselijk cadeau voor je vader; en wat een monsterklus!

Rieni zei

wat een prachtig cadeau is dit zeg. Wat een werk moet dit geweest zijn. Heel mooi