Pagina's

dinsdag 23 oktober 2012

dutchcardlovers

Bij dutchcardlovers is deze week de uitdaging een traktatie. Ik heb een doosje gemaakt waarin ik wat lekkers heb gestopt voor mijn huisarts die me goed heeft geholpen toen ik zo ziek was. Ze had ook veel belangstelling en stond altijd voor me klaar. En daarom wilde ik haar bedanken met een klein kado. Heb daarom een doosje gemaakt. Om het doosje zit een band met daarop een ovalen label. Heb natuurlijk een dokter stempel gebruikt. Als je het doosje opent dan zie je aan de linkerkant een pagina. Daarop zit een stempel van een verpleegster en een label met daarop een persoonlijke tekst.
Bedankt voor het kijken en voor alle reacties.

14 opmerkingen:

Angèle zei

Wat een mooie creatie voor je ha! Een bijzonder cadeau! Leuk dat je weer meedoet bij DCL.

jolanda zei

mooi en kleurrijk

Marjan zei

Mooi cadeautje! Leuke kleurtjes, heel vrolijke is de uitstraling, passend bij de gelegenheid. Fijn dat je meedoet met DCL.

Henriëtte zei

Wat een leuk cadeautje, gemaakt van heerlijke vrolijke kleurtjes..super!!

Je@net zei

Wat een leuk en persoonlijk cadeautje, Heidie!

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Heidie.


Liefs Riet.

Monique zei

Wat lief dat je dit maakt voor je arts. Het ziet er geweldig uit!!

bmartes zei

Wat een leuke kaart Heidie. En dat bloemetjespapier wat is dat prachtig! Je stempel is natuurlijk heel toepasselijk, wat zal je huisarts er blij mee geweest zijn!
Liefs,
Arja

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is erg mooi.
Groetjes Miranda

miriam zei

wat mooi gemaakt
bedankt voor je deelname aan dcl
gr miriam

Hilde zei

Wat een vrolijke kleuren en een heel leuk gebaar. Echt fijn.
Liefs, Hilde

Rosalien Zwackhalen zei

Super Heidi en heerlijk vrolijk papier. :) ik hoop dat je weer helemaal opgeknapt bent.Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Ellen zei

Wat een leuke traktatie!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen

anja curvers zei

Een heel erg mooi kado zeg en bedankt voor je deelname aan DCL.