Pagina's

zaterdag 2 juni 2012

trouwdag pa en ma

Vandaag zijn mijn ouders 40 jaar getrouwd. En dat vraagt natuurlijk een kaart. Heb daarom deze kaart voor hun gemaakt. Ben er even mee bezig geweest, heb alles met de hand genaaid. Sommige bloemen zijn bestempeld. Het was erg leuk om te doen. Op de flap staat een gedicht. Die heb ik hier vandaan.






Ook heb ik nog een trouwauto voor hun gemaakt. In de kofferbak zitten twee kleine koffers. En op de achterkant van de auto staan hun initialen.






Bedankt voor het kijken en voor alle reacties.

8 opmerkingen:

Alexandra zei

Wat een prachtige trouw jubileumkaart, leuk zo met dat gedicht. De trouwauto is ook zo mooi.

Wiebine zei

Wat een ontzettend mooie kaart zeg en die trouwauto is helemaal te gek. Dat vonden ze vast en zeker erg mooi !! prachtige stempelafdrukjes heb je ook gebruikt,
groetjes,
Wiebine

Brenda zei

Hoi Heidie
de kaart is super mooi! En de auto ook, pfff, wat een werk he!
ik hoop dat je een leuk feest gehad hebt!
Groetjes Brenda

Kitty zei

Wow, wat een prachtige kaart, wat veel details! En de auto is ook geweldig, wat heb je er veel werk van gemaakt zeg, super!

Wanda zei

wat een ontzettend mooie kaart is het geworden en die auto vind ik ook geweldig!

groetjes, Wanda

Riet zei

Ohhh wowwww Heidie,wat een schitterende kaart en trouwauto.
Echt klasse meis.

Liefs Riet.

Cora Hoekstra zei

Wat is de kaart mooi!!! die zullen je ouders koesteren.
Leuk idee de touwauto, lijkt me een ingewikkelde klus zeg.

Anoniem zei

Wat een prachtige kaart en trouwauto heb je voor je ouders gemaakt!!