Pagina's

vrijdag 26 juni 2009

kaartje dutchcardlovers en cardpatterns

Heb weer een paar kaartjes gemaakt. Een mens moet toch wat te doen hebben als je thuis moet zitten he. Gelukkig gaat het met mijn voet steeds een stukje beter. Kan nog geen schoenen aan maar het lopen gaat iets beter, Ook al is het nog steeds erg gevoelig.

Vorige week stond ik in de top 3 van Dutch card Lovers. En natuurlijk heb ik deze week ook weer een kaartje gemaakt naar aanleiding van hun sketch. Heb twee kaartjes gemaakt.

Het eerste kaartje is voor mijn lieve vriendin die me bijna elke dag wel verrast met een lief smsje om te vragen hoe het nu met mij gaat. En dat verdiende wel een kaart vond ik.



de tweede kaart was voor mijn man die afgelopen woensdag jarig was.



Ook heb ik nog een kaartje gemaakt naar aanleiding van de sketch op cardpatterns. Het is een kaartje geworden voor de oma van mijn schoonzus die volgende maand 85 wordt.



bedankt voor het kijken en een fijn weekend. Morgenavond gaan we naar de musical Footloose. Heb er al helemaal zin in.

4 opmerkingen:

whoistracy zei

Wonderful cards! I love your color combos. So glad you could join us on CP.

marga zei

Wat een leuke kaartjes allemaal. En inderdaad die stempeltjes zijn een schot in de roos!!!!! Echt overal voor te gebruiken, ben er heel blij mee. Nogmaals bedankt voor de tip!!

Dora zei

Top kaarten weer, echt super leuk zijn ze geworden, en ik ga ook zeer zeker achter die stempels aan, misschien dat ik ze kan bestellen, vind ze zo leuk!

groetjes Dora

Floortje zei

Fijn dat het steeds wat beter gaat Heidi en zo te zien weet je je nog steeds goed te vermaken thuis! Je hebt weer leuke kaarten gemaakt.
Groetjes, Floortje