Pagina's

zondag 31 mei 2009

sketch cardpatterns en kaartjes

Ben weer aan de slag gegaan met de sketch op cardpatterns. Het is een kadotasje geworden voor een hele lieve vriendin die volgende week jarig is.



Ook heb ik nog een kaartje gemaakt voor onze zwager die ook volgende week jarig is. Het is een giftcardholder geworden. En dit is hem geworden.




Ook had ik een opdracht gekregen om uitnodigingen te maken voor iemand die 40 wordt en dan een feestje geeft. Heb er een babyfoto van haar zelf op gedaan.



bedankt voor het kijken. Ik ga weer snel met mijn voet hoog zitten. Want ik begin hem weer te voelen. Woensdag mogen de hechtingen er uit.

6 opmerkingen:

Monique zei

Wat een leuk idee om de sketch te gebruiken voor een cadeautasje. Leuke uitwerking is het geworden!

groetjes,
Monique

Renate zei

Wat een leuk tasje heb je gemaakt, dat is inderdaad heel erg leuk om te geven. Je giftcardholder is ook al zo mooi. De uitnodiging is er echt een met een persoonlijke noot. MOOI!

Groetjes,
Renate

Dora zei

Wat ben jij lekker bezig geweest de afgelopen dagen! Je hebt mooie dingen gemaakt de GCH is ook errug leuk geworden!

groetjes Dora

whoistracy zei

Gorgeous Heidie!! Love those butterflies and the fun colors you used.

Floortje zei

Gaaf weer allemaal Heidi! Het tasje is inderdaad erg origineel, een bron van inspiratie!
Succes verder met je voet.
Groetjes, Floortje

Ilonka zei

Bedankt dat je op mijn blog geweest bent. En er een reactie achter liet.
Ik ben natuurlijk gelijk even op jouw blog geweest. Maar over prachtige dingen gesproken. Wat een schattig kaartje. Mooie kleuren en prachtig die vlinder.Ik heb me maar gelijk aangemeld. Ik vind het leuk om te zien wat voor moois je maakt.