Pagina's

zaterdag 2 mei 2009

kaartjes sketch 2s4y

Ook deze week ben ik weer aan de slag gegaan met de sketch op 2 sketches 4 you. Heb twee kaarten gemaakt naar aanleiding van de sketch. Het zijn twee geboortekaartjes geworden voor mijn voorraad. Van het roze kaartje kun je de ster open maken en dan staat er een gedichtje op de ster.





Ook heb ik nog een kaartje gemaakt naar aanleiding van de bonus sketch op 2 sketches 4 you. En dit is hem geworden. Het vogeltje is trouwens gestempeld en daarna bewerkt met velvet flock in drie verschillende tinten.



Ook ben ik pas geleden aan de slag gegaan met de sketches op 2 sketches 4 you om lid te worden van het designteam. Je moest aan de hand van twee sketches een kaart maken en die kaarten per mail naar hun toe sturen. Dat heb ik ook gedaan. Maar had de kaarten nog niet aan jullie laten zien. En dit zijn mijn kaartjes geworden.






Bedankt voor het kijken en voor alle lieve berichtjes die julie altijd achter laten.

4 opmerkingen:

Dora zei

Ze zijn heel erg leuk geworden de kaarten, en dat de ster open kan en er dan een gedichtje instaat is zo lief!!

Unknown zei

Heidie all your cards are lovely! You did a great job getting so much done with the sketch.
Thanks for playing
Hugs
Kazan

Renate zei

De kaarten zijn 1 voor 1 mooi. Maar de ster met het verborgen gedichtje. Die is super.

Groetjes,
Renate

Je@net zei

Wat een mooie kaarten weer Heidie!