Pagina's

zaterdag 28 maart 2009

Paper&pictures en huis Doorn

Ben vandaag samen met mijn man naar Paper en Pictures geweest. In de oude winkel ging alles weg met 50% korting. En dit zijn mijn aankopen van vandaag.



en twee close up foto's van mijn aankopen.



Daarna zijn we door gereden naar huis Doorn. Daar hebben we een rondleiding gehad en alles binnen bekeken. Na een hapje en een drankje bij een restaurant zijn we weer naar huis gereden.

Nu ga ik aan de slag met mijn nieuwe papiertjes.
Bedankt voor het kijken en een fijn weekend

3 opmerkingen:

Je@net zei

Hoi Heidie, wat een leuke dag hebben jullie ervan gemaakt zeg. Echt een gezellig uitje zo!
Was het druk bij P&P? Je hebt leuke dingen gekocht!
We zien elkaar in elk geval de 18de, heb er zoooo'n zin in!

Floortje zei

Dat klinkt als een geslaagde dag Heidie. Veel speelplezier met je aankopen!
Groetjes, Floortje

nora zei

Hoi Heidie,
Je hebt mooie spullen gekocht zeg,en dat met 50% super joh. En je hebt er gelijk een uitje van gemaakt.Gelijk heb je.Fijne zondag ,groetjes Nora