Pagina's

zondag 1 februari 2009

foto challenge

Marga heeft mij uitgekozen voor de volgende challenge. Neem uit je fotomap, de zesde map en daaruit de zesde foto. Vertel daar iets bij. Nodig daarna 6 vrienden uit om het zelfde te doen. Nou volgens mij is iedereen al wel eens aan de buurt geweest. Dus dat laatste sla ik over. Wil jullie natuurlijk wel de foto laten zien.



Dit is een foto die we genomen hebben tijdens onze reis door China van 2008. Het was een onvergetelijke reis waar we veel hebben gezien en gedaan. Met als een van de vele hoogtepunten een bezoek aan de rijstterrassen en lokale minderheden. En daar had je veel van deze uitzichten.

Gisteren heb ik samen met mijn moeder en twee tante's genoten van de musical de sound of music. het was een erg mooie musical moet heel erg mooie zang.
Vandaag nog lekker een dagje rustig aan doen en dan morgen weer werken.

4 opmerkingen:

Marga zei

Woooh, wat kun je daar mooi alle lagen op zien!! Meestal is die diepte niet te zien. Mooi,joh!!

Je@net zei

Mooie foto Heidie!
En wat leuk dat jullie zo genoten hebben van de musical!
Nog een fijne zondag!

nora zei

Wat een mooie foto Heidie!! Had op mijn blog ook een challenge voor je staan,maar je hebt um al .Toch goed bedoeld,groetjes Nora

sylvia zei

wat een schitterende foto zeg wat zal dat een mooie vakantie zijn geweest groetjes sylvia