Pagina's

zondag 21 december 2008

aankopen en onze kerstboom

Ben afgelopen zaterdag naar Paper & pictures geweest om lekker te shoppen. Kwam Ingrid ook nog tegen die er samen met haar moeder was. Ingrid leuk om je weer eens even te zien.
En dit heb ik gekocht.
Photobucket

Moet hem alleen nog inrichten. Die van mij is ook wit maar is nu nog leeg.

En papier om drie miniboekjes mee te maken. En stickers, tickers en rub-ons. Die ik ga gebruiken bij mijn miniboekjes.




Gisteren hebben we de kerstboom gezet. En zo ziet hij er uit.

kerstboom 2008

Bedankt voor het kijken en voor de berichtjes die jullie altijd achterlaten. En fijne feestdagen.

9 opmerkingen:

Monique zei

Wat een leuk kastje heb je gekocht. ben heel benieuwd hoe het is als je hem hebt ingericht. Ook je andere inkopen zijn heel erg mooi en leuk. Veel plezier ermee.

Wat een grote boom!! en mooi. Ik heb ook alles zilver, wit en glas. Ik kon dit jaar bijna nergens vogeltjes krijgen/ vinden, maar jou is het gelukt. Ik wilde er ook nog een paar in het zilver, misschien volgend jaar beter.

Ook voor jou en je man een fijne kerst en een goed 2009.

Monique zei

Dank je voor je berichtje terug:))

Ik was gisteren bij de Makro, maar heb ze niet gezien:((. Misschien volgend jaar, zal er eens opletten, maar bedankt voor het melden hiervan.

Sandra1968 zei

Leuke aankopen en een mooie kerstboom!
En jij ook fijne feestdagen :-)

Marga zei

Woooh, wat een mooi kastje!!! Super veel plezier ermee.

Petra zei

Bedankt voor je berichtje en fijne dagen gewenst!!

Je@net zei

Oooooh Heidie, wat prachtig dat kastje!! Veel plezier met inrichten ;-)
En je andere aankopen zien er op super uit!
Fijne Kerstdagen gewenst!!

nora zei

Hoi Heidie wat een leuk kastje heb je gekocht.Super zeg.fijne feestdagen groetjes Nora

Unknown zei

Wat een mooie kast is dat zeg! Succes met het inrichten. En wat een geweldige boom heb je gevonden. Jij ook hele fijne feestdagen en een goed, gezond en gelukkig 2009!

Ingrid zei

Mooi kastje, Heidie. En je andere spullen zien er ook super uit. Ik vond het ook leuk om je weer een keer gezien en gesproken te hebben. Veel scrapplezier met je nieuwe spulletjes.

Fijne feestdagen!!