Pagina's

maandag 13 oktober 2008

musicals en kaartjes gemaakt

Ben afgelopen zaterdag met mijn moeder naar Scheveningen geweest. Naar de musical Tarzan. Het was de tweede keer dat ik die musical zag. Maar vind hem nog steeds erg mooi en erg indrukwekkend. Hier wat foto's om jullie een idee te geven.





Daarna zijn we nog wat wezen eten. En toen naar het station. maar helaas reden er geen treinen richting Utrecht. Dus met een omweg via Schiphol terug naar huis.

En zondag zijn mijn man en ik 's avonds samen naar Utrecht gegaan. Daar hebben we wat gegeten en toen was het tijd voor Dirty Dancing. Heel erg mooi. Ken de film natuurlijk wel, maar wist echt niet wat ik me bij de musical moest voorstellen. En kan je vertellen, we hebben van het begin tot het einde genoten.
En ook hier natuurlijk weer een foto van de musical om jullie een idee te geven.



En verder ben ik nog druk bezig geweest om kaartjes te maken. Heb een aantal kaartjes gemaakt voor mensen in onze omgeving die ziek zijn. En dit zijn ze geworden.





En ook ik ben al weer druk bezig met kerstkaartjes te maken. Ik heb sinds kort een naaimachine en die heb ik dan ook volop gebruikt bij het maken van deze kaartjes. Bij het maken van deze kaarten heb ik dezelfde sketch gebruikt.






Bedankt voor het kijken.

3 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kaartjes Heidie!! Super dat je nog een keer naar Tarzan geweest bent!! En Dirty Dancing is ook zo'n geweldig uitje!!
Fijn weekend!

nora zei

Hoi Heidie,wat een leuke kaartjes zeg.En twee keer naar Tazan super toch.Fijne zondag groetjes Nora

Anoniem zei

hoi,hoi

eindelijk dan even een kijkje op je blog kunnen nemen.
Ik vind je kerstkaartjes er erg leuk uitzien.

en het chinaboek begint ook langzaam vorm te krijgen,mooi.

gewoon zo lekker doorgaan dus.

groet moi.