Pagina's

vrijdag 11 juli 2008

DOM kaartjes

Ik liep een hele poos achter met de DOM kaartjes op het scrappersanonimous forum. Ik heb van de week maar even een inhaal slag gedaan. Wat moet je anders doen als je ziek thuis zit. En ook niet de hele dag in bed wilt en kan liggen. Heb maar even een slide show gemaakt van alle DOM kaartjes die ik tot nu toe heb gemaakt. Ik ben nu weer helemaal bij. Dus kan morgen meteen beginnen met de nieuwe opdracht.

Ik wens iedereen een fijn weekend toe. En bedankt voor het kijken en voor de lieve berichtjes die ik altijd op mijn blog krijg.

2 opmerkingen:

Janny zei

prachtig allemaal Heidi en ik heb het allang opgegeven!

*~SCRAP-GEK~* zei

ziet er goed uit Heidie!!! :-) ik heb het opgegeven...loop te veel achter! oeps...! die verfblikken heeft een collegaatje van mij in Didam gekocht, volgens mij ergens in de buurt van de kruidvat? ik zal het haar eens vragen en ze zijn helemaal niet duur hoor! 1,50 euro! valt mee toch!!! fijn weekend! liefs marije.