Pagina's

donderdag 12 juni 2008

verhuiskaartje

Heb voor de ouders van mijn vriendin die druk aan het klussen zijn in hun nieuwe huis een verhuiskaartje gemaakt. Kreeg vandaag bericht dat ze hem hebben ontvangen dus kan ik hem ook hier laten zien.





In het kaartje staan ook nog twee gedichtjes die helaas niet zo goed te lezen zijn. Dit zijn de gedichtjes:
Een nieuw begin,
Een stekkie voor jullie twee,
Veel liefde en geluk in jullie nieuwe woning,
Geniet maar van een eigen haard,
Voel je gerust een prinses of een koning,
Want een eigen paleisje,
Is miljoenen waard.
(gevonden op de site gedachten gedichten)

Take some dirt, add some seeds,
Pour on water, pull the weeds,
Rest a minute, work for hours,
Then just wait to smell the flowers.
(uit het boek scrapcards 2)

Heb nog een ander kaartje gemaakt maar die kan ik hier nog niet laten zien. Weet dat diegene voor wie die is ook af en toe hier komt kijken.
Zo nog een dagje werken en dan lekker weekend. Ons nichtje komt logeren. Dus mijn camera gaat aan de lader. Kan ik van het weekend ook nog wat foto's maken. Al vast een fijn weekend.

4 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaartjes Heidie!!
Fijn weekend, geniet ervan!!

Janny zei

prachtiggg Heidi en jij ook een fijn weekend!

Monique zei

Wat een mooie kaart is dit en en prachtig gedichtje.

Cecilia zei

This is lovely. I like it very much!!

Hugs from Finland,
Tiina