Pagina's

vrijdag 23 mei 2008

kaartje a la Nancy en nog meer kaartjes

Ben weer druk bezig geweest om een aantal kaartjes te maken. En zag op de blog van Nancy weer zo'n leuke workshop staan. Als je haar blog nog nooit bezocht heb moet je het echt eens doen. Ze maakt waanzinnig mooie dingen. En dit heb is mijn uitvoering van haar workshop. Heb twee kaartjes gemaakt. Gewoon omdat ik het zo'n mooie workshop vond. Ook heb ik nog wat andere kaartjes gemaakt. Ze zijn allemaal met hetzelfde papier gemaakt. Maar toch zijn het erg verschillende kaartjes geworden.





Bedankt voor het kijken en een fijn weekend.

3 opmerkingen:

~Nancy~ zei

Hoi Heidie! Wat zijn je kaartjes leuk geworden zeg.. superleuk ook dat je de tijd hebt genomen om wat met mijn workshopje te doen!!! Leuk ook de kleurtjes die je hebt gebruikt!!! Nogmaals bedankt (en ook voor je lieve woorden!!!) Heel fijn (zonnig) weekend verder!! XXX Nancy

Je@net zei

Wat een superleuke kaartjes Heidie!!
Mail me van de week ff om een datum af te spreken...je boek ligt hier stof te vangen ;-)

Janny zei

oooh prachtige kaartjes heb je gemaakt Heidi!