Pagina's

donderdag 6 maart 2008

nog niet laten zien.

Heb laatst een kado voor mijn vriendin gemaakt, maar die kon ik nog niet laten zien omdat ik hem had ingestuurd voor een wedstrijd. De uitslag is bekend. Dus nu kan ik hem laten zien. Heb niet gewonnen, maar dat had ik ook niet verwacht. Vond het wel erg leuk om te maken. En mijn vriendin vond hem ook erg mooi. En voor haar was die dus dat is het belangrijkste. Het boekje heb ik uitgesneden met de sillhouette. Al het papier komt uit de laatste box van Dolls. Het kaartje is gemaakt met een magnoliastempel en restjes papier wat ik over had van het maken van het boekje. De letter F heb ik gemaakt met mijn hotfix.





Ook heb ik nog twee kaarten gemaakt. Op de ene kaart zit weer een dahlia gemaakt met de vouwtechniek. Heb er nu alleen twee halve van gemaakt in plaats van een hele.


Bedankt voor het kijken.

2 opmerkingen:

Janny zei

waaaauw geweldigggg Heidie!!

Anoniem zei

Ha die Heidie!

Ik word nog eens een scrap-ster zo bij jou op de site.
Ik ben erg blij met mijn boekje ,hij staat te pronken bij mij op de kast.
En die nieuwe kaartjes zijn ook leuk,moet ik maar eens een keertje langskomen om te kijken hoe zoiets gemaakt is ,dus ik zou zeggen ,zet de thee maar klaar.

groet fem.