Pagina's

donderdag 14 februari 2008

verjaardag en show over china

Vandaag is mijn vriendin FEMKE jarig. FEMKE, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG.
En ook voor haar heb ik natuurlijk ook een kaartje gemaakt. Kan hem alleen nog niet laten zien omdat ik hem heb ingezonden voor een wedstrijd. En ook heb ik een miniboekje voor haar gemaakt. Maar ook die kan ik nog niet laten zien.
Verder zijn we afgelopen zaterdag naar een sound en light show geweest van FOX. We gaan in julie 16 dagen naar China toe. En daar hebben we zaterdag meer informatie over gekregen. En daar konden we meteen ( erg handig) onze prikken halen. Dus alvast een deel van de voorbereiding er op zitten. We hebben erg veel informatie gekregen en dat heb ik natuurlijk allemaal opgeschreven. Ook heb ik nog twee foto's gemaakt van hoe ze de ingang aan heben gekleed. Helemaal in de stijl van China.


Zo en nu op naar de verjaardag.

1 opmerking:

Janny zei

oooh wat super joh dat je naar China gaat! alvast heel veel voorpret!