Pagina's

zondag 27 januari 2008

kaartjes gemaakt

heb weer een paar kaartjes gemaakt. Al de kaartjes met het zwart wit als achtergrond heb ik allemaal gemaakt van een vel papier. heb gebruik gemaakt van magnolia afdrukjes die ik gekregen/geruild had met Marga. Marga nog bedankt daar voor.

Bedankt voor het kijken. Ik ga weer verder met scrappen en kaartjes maken. En de nieuwe uitdaging voor de Desk Of Me staat er ook weer op. heb al wel een idee, maar moet nog even een foto uit gaan printen.

7 opmerkingen:

Marsha zei

wat een leuke kaartjes heb je gemaakt ! ik heb dat papier uit de dgnb ook nog steeds liggen maar je hebt mij nu op een idee gebracht ;-) bedankt voor de inspiratie !

Janny zei

wat een gave kaarten heb je gemaakt Heidie!

Je@net zei

Wat een ontzettend leuke kaartjes Heidie!!!
We moeten trouwens gauw weer eens wat afspreken! Keertje in het weekend of zo??!!

~Nancy~ zei

Wat een leuke kaartjes zeg!!!!!!! Gaaf!

Marga zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt joh. Trouwens nog enorm bedankt voor het vlopje dat ik vandaag ontving. Wat een lieve verassing. Hartstikke leuk :)

Groetjes.
Marga

*~SCRAP-GEK~* zei

hardstikke leuke kaartjes joh....en zoveel! hihihi! fijne zondag! groetjes marije.

butterfly zei

Ze zijn weer prachtig die kaartjes.