Pagina's

donderdag 1 november 2007

kaartjes gemaakt

heb weer een paar kaartjes gemaakt. Heb vroeger altijd 3D kaartjes gemaakt maar daar ben ik een beetje op uitgekeken. Dit is veel leuker en makkelijker om te maken.

Deze heb ik afgelopen zondag gemaakt bij een make en take die Jeanet gaf bij Paper en Pictures in Doorn. En het was een erg leuk kaartje om te maken. Jeanet, bedankt voor de leuke make en take.

Deze heb ik gemaakt voor mijn vriendin die ziek is en daarom helaas morgen niet met mij mee kan naar de Kreadoe. Daarom een kaartje.


En deze kaartjes heb ik gemaakt voor mijn voorraad als ik een huwelijk of een huwelijksjubileum heb. Kan er dan altijd nog een foto of een jaartal of naam op zetten.
En morgen ga ik fijn naar de kreadoe. Helaas niet met mijn vriendin. Maar nu gaat mijn moeder met mij mee. En ik heb er al veel zin in.

4 opmerkingen:

Janny zei

mooie kaartjes heb je gemaakt Heidi! en veel plezier op de Krea Doe!

*~SCRAP-GEK~* zei

hey gezellig Heidie! mischien zie ik je morgen nog wel! Tammie, Jeanet en ik gaan ook naar de KreaDoe!!! je kaartjes zijn ook weer helemaal super joh! groetjes marije.

Marga zei

Ik ben het helemaal met je eens, ik maakte eerst ook altijd kaartjes met 3d, maar scrapkaartjes vind ik eigenlijk veel leuker om te maken. Heel veel plezier op de Kreadoe en een fijn weekend verder :)

Je@net zei

Kaartjes zien er leuk uit Heidie!!